Bu Hafta Vizyondakiler - 29 Mart

Selamlar hepinize. Açık konuşmam gerekirse her hafta yazdığım bu seriyi hızlıca yazıp paylaşmak için giriş paragrafını alelacele yazıp geçiyorum. Ancak bu sefer farklı olsun istiyorum. Bir bakıma sizden yardım istiyorum ama bunun için de ayrıca yazı yazmak istemiyorum. Fark ettim ki her ne kadar teknoloji sitesi olsak da sinema içeriklerine özel ilgimizden dolayı önem veriyoruz. Ama ne yazık ki bu kategori için yaptıklarımız sizin ilginizi çekmiyor (Tık az tık) Sizden istediğimiz şey ise; bu konuda neleri yapmamızdan hoşlanacağınızı bize yorum olarak atmanız. Bunu yaparak bizleri mutlu etmiş olacaksınız. Şimdi konumuza dönecek olursak; Bu hafta vizyondakileri paylaşacağım sizlerle.. İşte sizlere Bu Hafta Vizyondakiler - 29 Mart



Bu Hafta Vizyondakiler - 29 Mart

Sevimli Ejderha Kokonat: Ormanda Şenlik (29 Mart 2019 / 1s 20dk)




Yönetmen: Anthony Power

Oyuncular: Max von der Groeben, Carolin Kebekus, Dustin Semmelrogge
Tür: Animasyon, Aile
Ülke: Almanya

Jumbo (29 Mart 2019 / 1s 20dk)




Yönetmen: James Snider

Tür: Animasyon
Ülke: ABD

Bana Bir Aşk Şarkısı Söyle (28 Mart 2019 / 1s 56dk)




Yönetmen: Mehrdad Ghaffarzadeh

Oyuncular: Yusuf Çim, Afsaneh Pakru, Ali Burak Ceylan
Tür: Romantik
Ülke: Türkiye



Katil Avcısı Vizyon tarihi: (28 Mart 2019 / 2s 2dk)



Yönetmen: Donovan Marsh

Oyuncular: Gerard Butler, Gary Oldman, Common
Tür: Aksiyon, Gerilim
Ülke: ABD

Deli ve Dahi (29 Mart 2019 / 2s 4dk)




Yönetmen: Farhad Safinia

Oyuncular: Mel Gibson, Sean Penn, Natalie Dormer
Tür: Dram, Biyografik
Ülke: ABD

Aşktan Kaçılmaz (29 Mart 2019 / 1s 38dk)




Yönetmen: Jesse Peretz

Oyuncular: Rose Byrne, Ethan Hawke, Chris O’Dowd
Tür: Romantik, Dramatik komedi
Ülke: ABD

Kursk Vizyon tarihi: (29 Mart 2019 / 1s 57dk)




Yönetmen: Thomas Vinterberg

Oyuncular: Matthias Schoenaerts, Léa Seydoux, Colin Firth
Tür: Tarihi, Dram
Ülke: Belçika, Fransa, Norveç

Şeytan Oyunu (29 Mart 2019)




Yönetmen: Kadir Genç

Oyuncular: Niyazi Ayaydın, Burak Ergün
Tür: Gerilim, Korku
Ülke: Türkiye

Loro (29 Mart 2019 / 2s 38dk)




Yönetmen: Paolo Sorrentino

Oyuncular: Toni Servillo, Elena Sofia Ricci, Riccardo Scamarcio
Tür: Biyografik, Dram
Ülke: İtalya, Fransa

Yorum Gönder

0 Yorumlar