Girişimci Sorunları - Uykusuzluk #2

Hepinize selamlar, nasılsınız? Ben iyi değilim. Sanırım gece boyunca çalıştım ve sabahın bu saatlerinde ki şuan saat 7.32, uykusuzluk probleminden bahsetmek istiyorum sizlere.Yani bunu iki farklı şekilde değerlendirebiliriz. Gece uyuyamamak veya uyanık kalmaya çalışmak. Benim bahsini ettiğim uyanık kalma. Kendime bakıyorum da bu işi yapabiliyorum sanırım. Tam olarak dinç hissetmiyorum doğal olarak ama elimden iş geliyor. 
Bu yazdıda sizlerle birlikte bunu nasıl yapabildiğimden bahsedeceğim. İşte sizlere Girişimci Sorunları - Uykusuzluk...



Girişimci Sorunları - Uykusuzluk #2

Öncelikle söylemem gereken şey, gece uyumamak erken kalkmaktan çok daha kolay. Aslına bakarsanız 5 saaten az uyumaya calışıyorum, sabah saat 5 gibi uyanıyorum. Ve inanın bana bu hayatta bundan zor bi' şey yokmuş gibi geliyor. İşin püf noktası kendinizi zorlamanız gerekiyor. Uyanık kalmaya çalışırken de bu böyle. 

Bana kalırsa gerekli olan en büyük şey sebep. Yani bir insan evladı neden sabaha kadar uyumaz? Demeye çalıştığım, eğer gece uyanık kalacaksanız, buna değsin. Ve oturun şöyle bir ve kendinize sorun; gerçekten değer mi ? Bunu diyorum çünkü bu sebebi kendinize tekrar ederek direncinizi arttırabilirsiniz.

Kahve olmazsa olmaz değil elbette. Midesi yanan olur, kalbi çarpan olur.. Eşki yeşil elmalardan yiyebilir veya yeşil çay içebilirsiniz. Bu saydıklarımın içerisinde kafein var. Ve ihtiyaç fazlası kafein vicutta depolanmadığı için fazla abartmamanız gerektiğini hatırlatmamda fayda var. Ben ise elimden geldiğince kahve içmeye özen göseriyorum. Siz de deneme yanılmayla size en uygun olan şeyi bulabilirsiniz.

Her şey güzel saat 1 olur 2 olur 3 olur. 3.30 gibi zaman akmamaya ve her yer sessizleşmeye başlar. Şaka yapmıyorum, masaya bırakılan bardağın sesine ani şekilde irkilebilirsiniz. Bu safhada bol bol müzik dinlemeyi veya saçma saçma konuşmanızı öneririm. ve dikkat gerektiren işleriniz varsa, mümkün mertebe 3.30'dan uzak tutun. Ne hata yaptıysam 3.30 yüzüne geldi.


Yorum Gönder

0 Yorumlar