Bu Hafta Vizyondakiler - 22 Şubat

Hepinize selamlar. Bu hafta vizyona giren filmleri sizler için derledim ve karşınızdayım. Listeyi sizle paylaşmadan önce size bir sorum var. Sizce sinemanın geleceği nasıl olacak? İllaki filmlerin Netflix'e satılması hakkındaki haberleri okumuşsunuzdur. Bu konudan olaildiğince uzak durmaya çalıştım ancak bunun pek de akıllıca olmadığını düşünüyorum. Bu yüzden sizden fikir bekliyorum.

Eğer beklediğim kadar yorum olursa, bu konu hakkında soru-cevap tarzında bir içerik paylaşmak istiyorum. Dediğim gibi, yorumlarınızı bekliyorum. İşte sizlere Bu hafta vizyona giren filmler...



Bu Hafta Vizyondakiler - 22 Şubat


Karlar Kraliçesi 4: Sihirli Ayna (22 Şubat 2019 / 1s 26dk)



Yönetmen: Robert Lence, Aleksey Tsitsilin 
Oyuncular: Lina Ivanov, Vladimir Zaitsev, Olga Zubkova 
Tür: Animasyon, Aile 
Ülke: Rusya

Ölüm Günün Kutlu Olsun 2 (22 Şubat 2019 / 1s 40dk)




Yönetmen: Christopher Landon

Oyuncular: Jessica Rothe, Israel Broussard, Phi Vu
Tür: Komedi, Korku
Ülke: ABD

Döndüm Ben (22 Şubat 2019 1s 33dk)




Yönetmen: Ömer Faruk Yardımcı

Oyuncular: Ayhan Taş, Burak Satıbol, Sadi Celil Cengiz
Tür: Komedi
Ülke: Türkiye

Sibel (22 Şubat 2019 / 1s 35dk)




Yönetmen: Guillaume Giovanetti, Çağla Zencirci

Oyuncular: Damla Sönmez, Emin Gürsoy, Erkan Kolçak Köstendil
Tür: Dram
Ülke: Almanya, Fransa, Türkiye, Lüksemburg

Tez: 13. Gece (22 Şubat 2019)




Yönetmen: Taylan Işıklar

Oyuncular: Benan Kılıç, Fulya Işıklar, Hüseyin Yaman
Tür: Korku
Ülke: Türkiye

New York in New York (22 Şubat 2019 / 1s 29dk)




Yönetmen: Muammer Koçak, Serdar Gözelekli

Oyuncular: Rafael Cemo Çetin, Mine Kılıç, Ahmet Yıldırım
Tür: Gerilim, Dram
Ülke: Türkiye


Git Be Abi (22 Şubat 2019 / 1s 56dk)





Yönetmen: Fen-fen Cheng
Oyuncular: Yuchang Peng, Zi-feng Zhang, Jinmai Zhao
Tür: Fantastik, Komedi
Ülke: Çin

Yorum Gönder

0 Yorumlar