Assassin's Creed Artık Bedava! | Sistem Gereksinimleri!

Bu serinin en sevdiğim oyun serilerinden olduğunu sıkı okurlarım bilir. Ama ne var ki gün geçtikçe bu oyunlar kalitesini yitiriyor. Bir yandan da son yaptığı oyunla iyi bir iş çıkardığını düşünüyorum. Bilmiyorum, Assassin's Creed konusunda ne zaman düşünsem; yüzümü maziye dönüp ne olacak bu oyunun hali diyordum. Ancak konumuz şuan bu değil. Dilerseniz haberimize geçelim.



Assassin's Creed Artık Bedava!


52 TL değerindeki Assassin's Creed Chronicles China tamamen ücretsiz oldu. Çok ön planda olan bir oyun değildi, şahsen ben de bakmadım ama denemekten fayda gelmez. Acaba bilgisayarım kadırır mı diyenler için sistem gereksinimlerini de yazıyorum alt tarafa. Şimdiden iyi oyunlar..



Minimum

OS: Windows 7 SP1 ya da Windows 8 ya da Windows 8.1 (32/64bit) 
CPU: Intel Core 2 Duo E8200 @ 2.6 GHz ya da AMD Athlon II X2 240 @ 2.8 GHz 
RAM: 2 GB 
GPU: nVidia GeForce GTS450 ya da AMD Radeon HD5770 (1024MB VRAM Shader Model 5.0) 
Depolama: 4 GB 




Tavsiye Edilen 
OS: Windows 7 SP1 ya da Windows 8 ya da Windows 8.1 (32/64bit) 
CPU: Intel Core i3 2105 @ 3.1 GHz ya da AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz 
RAM: 4 GB 
GPU: nVidia GeForce GTX 470 ya da AMD Radeon HD5870 ya da (1024MB VRAM Shader Model 5.0) 
Depolama: 4 GB


Yorum Gönder

0 Yorumlar