WhatsApp'ta Silinen Mesajları Kurtarma!

Bu yazıyı uzun zamandır yazmayı planlıyordum ancak gündemi yetiştirmekten vakit bulamadım. Ancak bir kullanıcımın yazdığı yorum ardından kollarımı sıvayıp işe başlamam gerektiğini düşündüm. İşte sizlere WhatsApp'ta Silinen Mesajları Kurtarma!



WhatsApp'ta Silinen Mesajları Kurtarma!


Öncelikle söylemeliyim ki bunu yapabiliriz. Ancak birkaç şartın belli olması gerek. Eğer yedekleme servisini açarsanız, Telefonunuz gece tam 2'de mesajlarınızı yedeklemeye başlar. Bu özelliğin açık olmuş olması gerek.


İstenmeyen bir durum yaşandıysa ve mesajınız silindiyse yapmanız gereken acilen uygulamayı silmek ve tekrar yüklemek. Dediğim gibi telefonunuzun yedekli olması çok önemli çünkü bütün mesajlarınız silinebilir. Bu durum fazla riskli o yüzden denemenizin ne derece doğru olduğunu kestiremiyorum.

Bu günden sonra yapabileceğiniz şey ise, bildirimleri kayıt eden uygulamalar kullanmanız. Onlar için de detaylı bir içerik yazmayı düşündüğüm için pek bilgi veremiyorum ancak yakında sizlerle olacak.


Güncelleme: Araştırdığım farklı bir kaynakta ise "geri yükleme" yönteminin daha işe yarar bir sonuç verebileceği. "Numaranızı doğruladığınızda WhatsApp size sohbet ve medyalarınızı geri yüklemek isteyip istemediğinizi soracaktır. Sorulduğunda GERİ YÜKLE'ye dokununmanız yeterlidir."


Kaynak: Whatsap


Yorum Gönder

0 Yorumlar