Whatsapp'a Karanlık Mod Ne Zaman Gelecek?

Sebebini inanın ben de bilmiyorum ama bir arayüzü karanlık mod açıkken kullanmaktan keyif alıyorum. Bu konu hakkında bu şekilde düşünen bir kişi ben değilim çünkü İnternet dünyasının büyük çoğunluğu karanlık arayüzden hoşlanıyor.
Evet, hepimizin bir dileği de Whatsapp'a karanlık modun gelmesi.. Peki ne zaman gelecek? Yakın zamanda diyebiliriz çünkü WhatsApp, Android Beta uygulamasına karanlık mod getirdi! İşte detaylar..



Whatsapp'a Karanlık Mod Ne Zaman Gelecek?


Hemen hemen herkesin telefonunda bulunan mesajlaşma uygulaması olan Whatsapp, Google Play Beta Programı sayesinde yeni bir güncelleme yayınladı. Whatsapp, Android Beta'sını 2.19.82 sürümüne yükseltti. Bu yeni gelen güncellemede WhatsApp karanlık modun kodları, beta uygulamasına eklendi.



Konsept Tasarım

Ama ne yazık ki WhatsApp, Android 2.19.82 beta sürümü ile karanlık modu uygulamaya eklemiş olsa da bunu kullanıcılara açmış değil. Ne yazık ki karanlık modun şu an için yalnızca ayarlar menüsünde kullanılabiliyor. Bu detayları vermek istemezdim ama durum böyle. Yine de umudunuzu kayetmeyin karanlık mod seven okurlarım çünkü, atılan bu adımı biz duyuyorsak, güncelleme yakındır.


Yorum Gönder

0 Yorumlar