Derdim Olsun Klibi YouTube'a Döndü!?

Bu işin biraz suyu çıkmaya başladı diyebiliriz. Yani bu konu hakkında yazı yazmaktan sıkıldık. Reynmen'in Dün Kaldırdığı Derdim Olsun Klibi YouTube'a Döndü. İşte detaylar...



Derdim Olsun Klibi YouTube'a Döndü



Dediğimiz gibi Reynmen, dün Youtube'dan Derdim Olsun klibini kaldırdı. Sebebinin hakkında yapılan suçlamalar olduğunu söyledi. Ve kaldırılan klibin ardından bir kesim tarafından taktir gördü. Bir kesim tarafından ise pirimci olarak adlandırıldı. Bugün gelen açıklama ile klip YouTube'a yeniden yüklendi.


Bize sorarsanız bir çılgınlık yapıp videoyu kaldırdı. Ardından yapımcı ekipten gelen uyarılar dahilinde tekrar koydu. Aslında bu biraz da Cem Yılmaz'ın filminin çıkacağı zaman sosyal medya'ya dönmesi durumuna uzaktan da olsa benziyor.


Aşağıya da geri yüklemeyle ilgili yapılan açıklamayı bırakıyorum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar