Battle Royale Oyunu Apex Legends Mobilede!

Çıktığı günden beri ortalığı kasıp kavuran Apex Legends her platforma çıkmayı hedefliyor. Bettle Royale türünde olan bu oyun diğer rakipleri PUBG ve Fortenite'a meydan okuyor. EA'in yapımını üstlendiği bu oyun mobil kullanıcıları için de oynanabilir hale gelecek. En azından söylentiler bu yönde.


Battle Royale Oyunu Apex Legends Mobilede!




Bu oyun hakkında yaptığım en büyük yanılgı, Oyunun Titanfall'ın Battle Royle'i  iddalarını yalanlamış olmamdı. Okudum, duydum, izledim ve utandım. Oyun baya Titanfall Evreninde geçiyor. Duvarda yürüme, çift zıplama gibi mekanikler olmasa da bu oyun Titanfall Evreninde. EA Games'in battle royle tarzı oyunların bir ucundan tutmak istemesi düşüncesiyle yaptığını düşünüyordum ama oyun gerçekten iyi. 


Konuya dönecek olursak, EA'nin CEO'su Andrew Wilson Apex'in mobil versiyonu ile ilgili şu açıklamayı yaptı. “Daha önce de söylediğim gibi, oyunun nasıl mobil sürümü ve zaman içinde çapraz platform desteğine sahip olup olamayacağı üzerinde çalışıyoruz. Oyunun Asya pazarında muazzam bir değere ulaşacağını umuyorum." Mobil de de Fortnite ve PUBG'ye sağlam bir rakip geliyor gibi görünüyor.
Oyunun sistem gereksinimlerini öğrenmek istiyorsanız buraya tıklayın.



Yorum Gönder

0 Yorumlar