Yeni Royale Oyunu Apex Battle Legends Gameplay İnceleme!

Bugün sizlere tasadüfen gördüğüm bu oyunun beni ne kadar büyülediğiyle başlamak istiyorum. "Titanfall oynuna Battle Royale modu getirmişler" deseler de bu oyun tam anlamıyla bambaşka. Zaten bu oyun gibi kendine has mantıklarda Battle Royale oyunu gelirse PUBG'nin oluşturabileceği niş kitle haricinde pek oynayanı kalmayacak. Bu oyunu PUBG ile kıyaslamanın yanlış olmayacağını düşündüğüm için bu içerik boyunca bu kıyası sürekli kullanacağım. İşte sizlere Apex Legends nasıl Oyun ?




Apex Legends nasıl Oyun ?


Öncelikle oyun ücretsiz, bundan bahsetmiştik. Şu saniye bu linke tıklayarak oyunu origin.com'dan temin edebiliyorsunuz. Oyunun sistem gereksimlerine ise başka bir içerikte yer vereceğim. Yayınlanan Gameplay video'sunu izledim. Hem de birkaç kere. Oyunun grafikleri ve atmosfere sokan seslerinin hayranı olduğumu belirtmeliyim.




Bu oyunda birbirinden farklı özelliklere sahip karakterlerle oynuyorsunuz. Her karakterin kendine göre artısı veya eksisi elbette var. Bu durum ise her Loot'u her oyuncu alamıyor demek. Yani sizin sınıfınıza göre silah ve ekipman bulmanız gerekiyor.




Oyunda kendi Red Zone'unuzu atabiliyorsunuz ve evet bunu görünce de inanılmaz şaşırdım. Bunu farklı mantıkta yapan oyunlar var elbette ama PUBG'nin Red Zone'ununa karşı böyle bir yenilik katmaları Battle Royale oyunları için güzel bir adım olmuş bana kalırsa.




Bu oyundaki en garip detay ise (bilmiyorum, başka Battle Royale oyunlarında da var mı) oyunda kaç kişi kaldığını gösteren ibare yanında kaç tane takımın kaldığını da gösteriyordu. o kadar anlatılacak şey arasından bunları anlatmam elbette komik kaçıyor ama PUBG oyuncusu olarak sonlara doğru kaç takımın kalmış olabileceğini hesaplamak ve buna kafa patlatmak işimizi daha da zorlaştırıyordu. Bu bakımdan bu özellik gözüme baya hoş göründü.




Kendinize ait zıh bariyerleriniz, sizin veya arkadaşlarınızın canının dolabilmesi için açtığınız medic alanları, Bir yerlerden kaymak, uçmak, balonla yukarı fırlamak, veya iple birlikte aşağı süzülmek gibi özellikler ise yine bu Battle Royale mantığına hoş gidecek özellikler arasında fakat başka oyunlarda da gördüğümüz özellikler olduğu için pek bahsetmeme gerek yok diye düşünüyorum.




Apex Legends Gameplay videosunu izlememin bir gün ardından bu içeriği hevesle yazdım sizlere. Oyunu gayet sevdiğim için hiç notlarıma da bakmadım, hızlıca düşündüklerimi yazmak istedim. Bu sebeple atladığım noktalar olabilir. bu yüzden size izlediğim Gameplay videosunu aşağıya bırakıyorum Bahsini ettiğim detaylar haricinde başka incelikler görürseniz yorumlara yazarak beni aydınlatabilirsiniz.




Yorum Gönder

0 Yorumlar