Playerunknown's Battlegrounds Kaldırır mı?

Hepinize merhaba sevgili oyunseverler. Bugün sizlere çok popüler olmuş Playerunknown's Battlegrounds'un Sistem Gererksimlerini derledim. Hepimizin oynamak için heveslendiği bir oyun bu. 100 kişinin bir haritaya inmesi ve bu 100 kişi arasından sıyrılıp 1. olmaya çalıştığımız bu oyun ne yazık ki ücretsiz değil. Ve yine ne yazık ki her bilgisayarda oynanabilecek bir oyun değil. Eğer oyun için para biriktirip indirmeye niyetlendiyseniz ve tek soru işareti sizin için sistem gereksimiyse, doğru yerdesiniz. İşte sizlere Playerunknown's Battlegrounds Sistem Gereksimleri...





Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 işletim sistemi
İşlemci: Intel Core i3-4340 / AMD FX-6300 işlemci
Bellek: 6 GB RAM
Ekran Kartı: nVidiaGeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7850 2GB
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 30 GB ve üzeri

Tavsiye Edilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 işletim sistemi
İşlemci: Intel Core i5-4670 / AMD FX-8300işlemci
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: nVidiaGeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7850 2GB
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 30 GB ve üzeri



Yorum Gönder

0 Yorumlar